Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelmandje bevat geen artikelen.

0

Klantenservice

Welkom op de pagina van onze klantenservice. Hieronder vindt u uitleg over verschillende aspecten van onze dienstverlening. Mocht u vragen hebben die hieronder niet beantwoord worden, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij streven er naar om alle vragen binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Bestellen

Via deze webwinkel kunt u artikelen kiezen en direct uw bestelling plaatsen. Mocht u graag iets meer willen weten of bent u op zoek naar maatwerk, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Betalen

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Hieronder ziet u een overzicht van de verschillende betaalmogelijkheden bij Meesterbakker Voskamp.

Betaalmethode Uitleg
Op rekening Bij deze betaalmethode krijgt u van ons een factuur die wordt meegeleverd met de bestelling. Wanneer het factuuradres afwijkt van het bezorgadres, dan zullen wij de factuur per post toesturen. De factuur dient u binnen 14 dagen na de levering te voldoen. Mocht u geen bestaande klant zijn, dan kunnen wij contact met u opnemen ter verificatie van de door u opgegeven gegevens. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.
iDEAL Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk online uw betaling voldoen. Middels deze betaling maakt u het verschuldigde bedrag direct aan ons over. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Mastercard Het is ook mogelijk om uw betaling met uw Master Card te voldoen. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Visa Het is ook mogelijk om uw betaling met uw Visa card te voldoen. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Afhalen of Verzenden

U kunt er altijd voor kiezen om uw bestelling in één van onze filialen af te halen. Een overzicht van al onze filialen vindt u op onze algemene site, voskamp.meesterbakker.nl.

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling door één van onze chauffeurs te laten bezorgen. Hieronder ziet u een overzicht van de plaatsen waar wij bestellingen bezorgen.

  • - Meesterbakker Voskamp bezorgt van 9.00 uur tot 14.00 uur met een marge van een half uur. Buiten deze tijden in overleg.
  • - In de plaatsen waar onze winkels gevestigd zijn, wordt gratis bezorgd bij een besteed bedrag groter dan € 100,- exclusief de bezorgkosten.
  • - In de plaatsen waar onze winkels gevestigd zijn brengen wij € 3,75 bezorgkosten in rekening bij een besteed bedrag lager dan € 100,- en hanteren wij een minimale bestelgrootte van € 25,- exclusief de bezorgkosten (adressen binnen de bebouwde kom).
  • - Voor bezorgbestellingen in het havengebied wordt € 3,75 bezorgkosten in rekening gebracht en geldt een minimale bestelgrootte van € 25,- bij de havennummers van 4000 t/m 5230.
  • - We nemen ook bestellingen in Schiedam aan. Voor bezorgbestellingen in Schiemdam hanteren wij een minimale bestelgrootte van € 50,- en brengen wij € 5,75 bezorgkosten in rekening.
  • - Voor bezorgbestellingen in het Botlekgebied en de industrieterreinen buiten de bebouwde kom hanteren wij een minimale bestelgrootte van € 50,- en brengen wij € 5,75 bezorgkosten in rekening.
  • - Bezorging in overige plaatsen in overleg.

Levertijden

Bij Meesterbakker Voskamp worden alle producten 's nachts vers geproduceerd. Wij zijn dus in staat om uw bestelling 's nachts in ons productieproces mee te nemen en de volgende dag al uit te leveren. Voor grote bestellingen raden wij echter wel aan om deze minimaal 2 werkdagen van te voren aan ons door te geven, zodat wij hier rekening mee kunnen houden in ons productieproces.

Retour en Klachten

Voedsel gerelateerde producten die vers worden gemaakt, kunnen niet geretourneerd worden. Mocht u niet tevreden zijn over de producten die wij aan u geleverd hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag. Vul u klacht in via ons contactformulier. Wij proberen u klacht altijd binnen 1 werkdag te behandelen.

Copyright © 2016 Meesterbakker